fbpx
Loading...

Współpraca

Zapraszam do współpracy z blogiem kulinarnym Thermomania.

Blog kulinarny Thermomania wyróżnia się przepisami na zdrowe, domowe, łatwe do zrobienia potrawy, a także pięknymi zdjęciami i filmami z wykonaniem przepisu krok po kroku. Mój kanał na You Tube ma już ponad 10 tysięcy subskrybentów.

Czytelnicy bloga Thermomania i widzowie mojego kanału na You Tube to głównie kobiety w wieku 25-44 lat interesujące się zdrową kuchnią, nauką gotowania, zakupami ubrań, podróżami, sztuką i rozrywką, skoncentrowane na rodzinie i posiadające hobby.

Treści na moim blogu są wpisane w tematykę ogólnie pojętego zdrowego odżywania.

Jeśli chcesz ze swoim produktem dotrzeć do podobnej grupy docelowej  lub potrzebujesz kulinarnych fotografii, pomysłowych przepisów opatrzonych pięknymi zdjęciami lub filmu na kanał You Tube to napisz do mnie – kontakt@thermomania.com.pl . Wspólnie ustalimy warunki współpracy korzystne dla obu stron. Prowadzę działalność gospodarczą i wystawiam faktury VAT.

Proponowany zakres współpracy z blogiem kulinarnym Thermomania:

1. Lokowanie produktu, afiliacja i linki sponsorowane

Umieszczenie w treści wpisu aktywnego linku do produktu.

2.  Recenzje produktów i odpłatne testowanie

Recenzje produktów AGD powiązanych z kuchnią (roboty planetarne, blendery, gofrownice, ekspresy do kawy, itp.) w osobnych notkach im przeznaczonych. Podobnie z wszelkimi akcesoriami kuchennymi.

3. Wpisy sponsorowane

Publikacja tekstu przygotowanego przez reklamodawcę ze zdjęciami, linkami lub filmikami (po uzgodnieniu)- w tematyce związanej z blogiem – kulinarnia, ekologia, zdrowy tryb życia, fotografia kulinarna, ogrodnictwo.

4. Banery reklamowe

5. Udział w kampaniach realizowanych przez firmy i agencje reklamowe/marketingowe

6. Wyjazdy sponsorowane

7. Relacje z wydarzeń

8. Bycie ambasadorem marki

9. Organizacja konkursów na blogu i social media dla czytelników.

10. Wykonanie sesji fotograficznej w zakresie fotografii kulinarnej – link do portfolio.

11. Marka partnerem ebooka: możliwość umieszczenia loga marki lub informacji o produkcie czy usłudze, a także obecność produktu w składnikach przepisów w kolejnym wydanym ebooku.

12. Inne zaproponowane przez Ciebie akcje promocyjne.

Statystyki bloga kulinarnego Thermomania za miesiąc wrzesień 2019:

Średnia wartość wyświetleń wpisu po 30 dniach wynosi około 3500 odsłon.

Fan page na Facebooku obserwuje 24125 osób, średni zasięg posta wynosi około 30 tysięcy. Powiązana z nim grupa dyskusyjna to kolejne 12556 osób.

Kanał na You Tube ma już ponad 10 tysięcy subskrybentów, ze średnim wyświetleniem filmów kulinarnych na poziomie od 1500 do prawie 300 tysięcy.

Konto na Instagramie obserwuje 2828 osób – średni zasięg posta wynosi około 2,5 tysiąca.

Moja ciągle się powiększająca baza mailingowa to ponad 2000 osób – open rate około 40%.

Współpracowałam już m.in. z:

Zrobione przeze mnie zdjęcie sałatki zostało nagrodzone w konkursie Monini Polska Sp. z o.o.

Przygotowany przeze mnie przepis na tort zdobył trzecie miejsce w konkursie Hortex.

Przygotowany przeze mnie przepis na muffiny z tuńczykiem zdobył nagrodę trzeciego stopnia w konkursie Princes.

Link do wywiadu ze mną znajdziesz tutaj.

Na życzenie przesyłam statystyki z Google Analytics.

W sprawie szczegółów proszę o kontakt pod adresem kontakt@thermomania.com.pl

Zdjęcia i teksty zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)